Monday, July 15, 2013

hai awaaakkkk

kehkehkeh....
siyes hensem mamat td 2...ptd mngkin....uhuhh jatuh cnte dgn kecomelan die....haahahha...kalau laaa die bujangg...tlg la mengorat...hihihi...tp akak ni kate ade pakai cincin...melepas la aku..hahah...plizz laaa ko xsedesperate itu kn?????hahaha............dah lame xfeeling2 nk ske pandang org...jd stalker berhemah..huhu....tp aku bru perasan..sume yg aku ske name start dr H...ape kah maknenye yerrr..........

**feeling great dpt spend time ngan kwn2 baik aku...tgk pacific rim yg seakan2 real steel tp xleh kalah ngan real steel...hahah.....memori real steal menggamit lg...aku nk sgt tgk cte 2 smpai aku ajak dayah deting berdua lepas klas..midnight plak 2..hahaha.....zman gila tgk wayang....... adik wani dah semakin stabil kehidupan die...setiap kali gath msti die yg blnje mkn..alhamdulillah..moge2 murah rezeki lg yerr....die da ade baby j tp die gelar mr j...keje pon da stabil...huhu...ble la mummy ko ni nk stabil cm ko gak wani oiiiii.........sronok sgt ble dgn kwn2...ko xpndang da keliling ko pndang senget kt korang sbb gelak mcm puntianak...hahaha....siap ade mamat sound2 mase ktorang lalu...krabi jum krabi...mybe die dgr kot ktornang cter nk g krabi....who cares knnn.....1st time mkn kt seoul garden..syes cm terkinja kejap sbb excited pg mkn situ....'dah mcm main masak2 dah'....aku sebok dok grill ayam 2...hahha...dah cm mak2 bg mknan kt ank2 pon yer jugak...hahahah...sronok...tp nk terbeliak la bijik mate kejapp..bufet tok sorang around rm50...huhuhu..........nmpknyer rakan2 aku semakin menuju kejayaan dlm hidop dorang...aku harap aku pon same....

No comments:

Post a Comment