Wednesday, June 26, 2013

kesahnye la aku kt MEKDI

salamm..

faham x perasaan ble ko xde intention pon nk buat org bengang ngan kte but suddenly org 2 bengang ngan kte??haaa kn da pening ayat aku....lunch td aku ngan akk2 ni g la alamnda mkn mekdi....bese la knn tgh gji nii xramai plak la kn yg beraturrr....soo td dr 2 kaunter bukak jd 3 kaunter..ktorng ni berlari sepantasnyee laa kn nk g kaunter baru 2..tp pecah 2 laa...ble da dkt turn aku,aku tny laa kwn aku 2 yg beratur kt tmpt lain nk order ape...pastu die takot2 dtg la kt ktorang..memandangkn daripada beratur 2 3 lane bek laa sekalikn jek order.....nk jd kesahnyee, blakang ktorang 2 rupenye keje kt same tmpttt...die pon sound laaa kwn aku 2..'td bkn ko kt sane kee???pastu da mmber 2 cuakkn..die ckp la ala jgn la mrh die yg ajak...tndakan refleks aku, pusing blkang then aku ckp la aah saye yg ajak..td pon saye kn sane dtg pg sni...jgn riso 1 order jekk...sbb kt stu ktorang berempat berkumpul...aku tros pndang dpn blk...n yg pling bestnye aku ckp smbil tersengih tnpa ade intention pon nk sound ke hapee...pastu, dgr la sokseksoksek diorang kt blkng 2 ckp abss kte ni nk tnggu 3 jam ke kt sni??motiff sgt ko ckp cm2...time turn aku, aku order la tok 6 org ngan 1 bngkus dgn pntass..lpas order aku g amek sos sume then duduk meluahkn pasaan kt yg copkn tmptt...haha...smbil2 2 dorang dok pndang2 kt meja ktorang....ehhh mengumpat aku lettewwww.....

smpai mknanan sume, kwn2 aku pon cte, die tny aku sape....dept mane...dorang pon bitau la staff bruu...kt unit kp...pastu die ckpp oo yeke..peramah!..(perli lettew)pastu siap tny nape join ktorang..ko kn unit lain...motif lg..pastu yg pling xde bla..siap ckp apsal smpai 7 airnye...kn korang 6 org jekk..apesall la dorang ni bz the body makjemah pasa mlm niii la knn siap kre ktorang ade bpe org..haihhh laaa....dorang mngkin rase aku ni lantang bersuara...nk jdkn ctenye ko pon buat order secare berjemaah jugekkkk kenn....same jek cte die kalo korang kt dpn aku...lg 1...kalo rase xleh nk tnggu lame.jgn mkn mekdi bulihh....pg mkn makanan lain yg xyah beratur...org lain pon lame jek tnggu....org yg beratur dpn aku 2 pon order bejemaah..xde pon aku nk komplen pape..padahal siap kwn2 dtg potong queue ponn...haihhh pasal bli mekdi ponnnn ko nk kecoh..mkdi jek ponnnnn.......huhu...manusia ni mcm2 prangainye knn....yg xbestnye ble aku dpt imej 'peramah' yg terang2an nk kate aku ni mulut lantang bersuara..tp ade aku kesahh??/sape suh ko nk mcm bgus sgt g sound mmber aku...haa hambeekkk kaau


*aku ni baik sebnanyee di tmbah pulak dgn kesengalan aku ni haaa....aku org yg easy going but once u make shit with me..u know how i can mess with u....hahah.....peacee!!

adios..........

No comments:

Post a Comment